loading...
هیئت شیفتگان مولا علی (ع)
حسین سلیمی ومقدادامددی بازدید : 12 دوشنبه 13 آذر 1391 نظرات (0)

 

 

«بسم الله الرحمن الرحیم»

هان ای رهروان راه حقیقت و منتظران منجی موعود! مژده باد بر شما كه لحظه قيام حضرت قائم (ع) نزدیک است. طليعه صبح ظهور تابيدن گرفته و ديگر چيزی به برآمدن آفتاب حضور نمانده است. او با پرچم «البيعت لله» به پشت درب خانه هاتان رسيده است. اكنون كه غیب جمال سرمدی و حسن یوسف زهرا به خوبی عيان شد و رايحه نرگس و عطر گل محمدی در سراسر عالم به مشام رسيده است، درب دلهاتان را برايش بگشاييد و عاشقانه با او عهد ببنديد؛ شاید که شما نيز از اصحاب مهدی باشید. امروز را دريابيد كه شايد فردا قضای آن را نپذيرند ...

 

 

 

 


حسین سلیمی ومقدادامددی بازدید : 13 شنبه 11 آذر 1391 نظرات (0)

 

بسم الله الرحمن الرحیم

به گمانم، یكی از اسرارآمیزترین شب های تاریخ بشر، شب نهم محرم الحرام سال 61 ه.ق مقارن با شب بیستم مهر سال 59 ه.ش است. آنك كه در بیابانی خشك، پر از تشنگی و گرسنگی (مگر می شود بدون نوشیدن آب، نان خشكیده فرو برد در گلو)، نوه پیامبر رحمت محمد مصطفی (ص)، و فرزند علی بن ابیطالب (ع) و فاطمه زهرا (س)، همان سرور جوانان اهل بهشت، یعنی حسین بن علی (ع) با اهل بیت مطهرش و نیز اصحاب و انصار بزرگوارش، كه در آن شب پر بود آسمان از ناله ها و ضجه های بی رمق كودكان و اشك همدردی مادران شان، قریب به یكصد مرد جنگی در برابر چند ده هزار دژخیم پست، كه بیشترشان از منتظران آن حضرت بودند، به فردای جنگ می اندیشیدند در اندیشه كلام امام شان كه «امشب برای یاران صالحم، آخرین شب حیات مادی خواهد بود، و همه مختارند در ماندن یا رفتن، نیك بیندیشید و نیك برگزینید ...»

آنگاه جماعتی همراه امام از صحرای عرفات تا خود نینوا، از یاران برگزیده، امام شناس، اما متزلزل، در تردید و در فشار و در قبض، بر اصرار همسران شان، یا به خاطر یتیمی كودكان شان، یا از هول از دست دادن اموال و املاك شان، و یا از ترس جان شان، آنگاه كه به جدی بودن مرگ شان پی بردند، در تاریكی شب گریختند و بیعت با امام زمان خویش را به دو روز باقی مانده حیات پوچ شان فروختند؛ اما آنانكه ماندند در آن شب عظیم، عاشقانه با امام خویش، بلكه با خدای خویش بیعت نمودند كه فردا روز تا جان در بدن دارند از حریم مقدس ولایت و امامت دفاع كنند و البته چه خوش درخشیدند، عباس ها و حبیب ها و حرّها و زهیرها.

اما امروز، امامی دیگر از سلاله پاكان، كاملترین انسان، حجة ابن الحسن العسگری (ع)، ندای «هل من ناصر ینصرنی» سر داده و برای خروش و خروجش یار می طلبد و سرباز می خواهد. آری امام زمان ما نیز در روز عاشورا بر می خیزد تا میراث زمین را به بندگان صالح خداوند بازگرداند؛ و آن روز بسیار نزدیك است، انشاالله.

و من امروز بر این اندیشه ام كه به یاد شب عاشورای سال 61 ه.ق، با مهدی حسین (ع) بیعت كنم و عهد ببندم كه تا جان در بدن دارم با او باشم و یاری اش نمایم و این بیعت را بیعتی راستین بین خود و امام زمان (ع) بدانم.

سرورانم! نیك بیندیشید و هرگاه شما نیز بر این عقیده راسخ شدید كه «من می توانم یك سرباز مهدی (ع) باشم اگر او بخواهد، و هر آن كه مولایم فرمان دهد، حاضرم با تمام وجودم، خانه و كاشانه، كسب و كار، همسر و فرزندان، و هر آنچه دارم را به خدای شان سپرده، و جان ناقابل خود را فدای نام مهدی، راه مهدی و روی ماه مهدی كنم» بسم الله؛ این بیعت نامه و امضاء مبارك شما.

بدانید هر آنكس كه با خلیفة الله الاعظم، یعنی امام زمان (ع) بیعت نماید، در واقع با خداوند عهد می بندد كه «البیعت لله»؛ البته پایداران بر عهد و پیمان با خداوند رستگاران عالمند و وای به حال عهدشكنان ...

همرزمان بزرگوارم، پس از مطالعه دقیق متن این بیعت نامه، هرگاه به امضاء آن اطمینان یافتید، از همین لحظه می توانید نام تان را (فقط نام كافی است، نه نام وبلاگ یا سایت) در بخش نظرات همین پست اعلام فرمایید تا انشاالله نام های مبارك تان در زیر بیعت نامه درج گردد. امید آنكه به واسطه این بیعت، اسم شریف تان در دفتر اصحاب المهدی (ع) درج شود انشاالله.

حسین سلیمی ومقدادامددی بازدید : 16 شنبه 11 آذر 1391 نظرات (0)
متن عربی روايت: عن مسند أحمدبن حنبل (162-334 ه.ق) عن النبی (ص): يحكم الحجاز رجل اسمه على اسم حيوان إذا رأيته حسبت في عينيه الحول من البعيد و إذا اقتربت منه لا ترى في عينيه شيئاً يخلفه له أخ اسمه عبد الله ويل لشيعتنا منه (أعادها ثلاثاً) بشّروني بموته أبشّركم بظهور الحجّة.

 

رسول اکرم (ص): مردی در حجاز حکومت خواهد کرد که اسمش چون اسم حیوان است. هنگامیکه او را از دور ببینی، تصوّر میکنی که در چشمش کژی (انحراف) است ولی وقتی که به او نزدیک می شوی در چشمش چیزی دیده نمیشود. بعد از او برادرش که نامش عبدالله است به خلافت می رسد. پیامبر سه مرتبه فرمودند: وای بر شیعه ما از او .... خبر مرگش را به من بشارت دهید تا من ظهور حجت را به شما بشارت دهم.


منابع :

۱- کتاب مائتان و خمسون علامة حتی ظهور المهدی (عج): تألیف سید محمّد علی طباطبائی 

۲- کتاب مسند تاليف احمد بن حنبل

توضیح:

فَهَدبن عبدالعزيز برادر امیر عبدالله بود که قبل از او حکومت می کرد. فهد در عربی یعنی یوزپلنگ یعنی در حدیث که فرموده اسم او چون اسم حیوانی است، اشاره به این مسأله است و در خصوص کژی چشم فهد از دور حتی در عکسهایی که از دور از او گرفته شده، نمایان است (از اينكه عكس آن ملعون را اينجا بگذارم، معذورم) رسول اکرم بدین صورت می خواسته مسلمانان را مطمئن کند که عبدالله "همین عبدالله" است و ضد شیعه بودن عبدالله هم که پیغمبر اکرم سه بار فرموده وای بر شیعه از عبدالله ... برای همگان روشن است که گاهی مفتی های وهّابی هم فتوا می دهند که هرکس چند نفر شیعه را بکشد به بهشت میرود و همه می دانیم که تمام توطئه هایی که در ایران - لبنان - سوریه و غزه بر علیه رزمندگان ضد اسرائیل و ضد آمریکا انجام میشود هزینه و مخارج آن از عربستان سعودی تأمین می شود.(انشاالله كه عبدالله فعلی، همان آخرين حاكم عربستان باشد)

حسین سلیمی ومقدادامددی بازدید : 18 شنبه 11 آذر 1391 نظرات (0)

متن عربی روايت: صاحب مصر علامة العلامات وآیته عجب لها إمارات , قلبه حسن ورأسه محمد و یغیر أسم الجد (محمد حسنی مبارک) , أن خرج من الحکم فاعلم ان المهدی سیطرق أبوابکم , فقبل أن یقرعها طیروا الیه فی قباب السحاب (الطائرات) أو أئتوه زحفاً وحبواً على الثلج .

امام علی (ع): پادشاه مصر یکی از نشانه های عجیب است که قلبش حسن (وسط اسم او حسن... حُسنی: قلبش حسن است) و سرش محمد (اول اسمش محمد است) که جدش را هم تغییر داده ("محمد حُسنی مبارک" سید است که سید را برداشته مبارک گذاشته است) هرگاه از حکومت خارج شد بدانید مهدی (عج) به پشت درهای خانه هایتان رسیده است. پس قبل از اینکه دربزند بسوی او بشتابید هر چند بر روی برف ها بخیزید.

منبع: كتاب «ماذا قال علی عن آخر الزمان» ص ۳۳۰ نویسنده السید علی عاشور


"مهدی پشت درهایتان است" کنایه از نزدیکی دارد و می فرماید هرچند که در سختی باشید مهیّا و آماده فداکاری برای آن حضرت باشید.

شما با جستجوی واژه "سیدمحمد حُسنی مبارک" زندگینامه او را مطالعه خواهید نمود.

حسین سلیمی ومقدادامددی بازدید : 229 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)
ماه محرم بار دیگر از راه رسید تا ثابت کند که عاشورا حادثه‌ای نبود که با گذر سال‌ها و ماه‌ها و روزها از یادها برود. 

تصاویری که مشاهده می‌کنید، تصاویری نادر از کربلای معلی، بارگاه مطهر حضرت سید الشهدا (ع) و قمر بنی هاشم حضرت اباالفضل العباس (ع) در سال 1910 میلادی یعنی یک قرن پیش است.



















حسین سلیمی ومقدادامددی بازدید : 20 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)
مسئول روابط عمومی مسجد حسینیه اعظم زنجان خبر داد
اهدای 23.5 میلیارد ریال نذورات به حسینیه اعظم زنجان/ اهدای 1300 گرم طلا

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی مسجد حسینیه اعظم زنجان گفت: از اول ماه محرم تا کنون میزان نذورات اهدایی مردم به مسجد حسینیه اعظم زنجان در مجموع 23 میلیارد و 500 میلیون ریال بوده است.

خبرگزاری فارس: اهدای 23.5 میلیارد ریال نذورات به حسینیه اعظم زنجان/ اهدای 1300 گرم طلا

 

مجتبی شهامی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: بر اساس آخرین آمار نذورات اهدایی به مسجد حسینیه اعظم زنجان 2 میلیارد و 350 میلیون تومان است.

وی با بیان اینکه این نذورات شامل احشام زنده و وجه نقد ارائه شده به صندوق مسجد است، افزود: تا پایان ماه محرم این نذورات جمع‌آوری می‌شود.

*اهدای یک کیلو 300 گرم طلا به حسینیه اعظم زنجان

مسئول روابط عمومی مسجد حسینیه اعظم زنجان از اهدای یک کیلو و 300 گرم طلا از سوی مردم به مسجد حسینیه اعظم زنجان خبر داد و افزود: مردم بر اساس اعتقاد خود نذورات را به این مسجد هدیه می‌کنند.

شهامی از اهدای 11 هزار دام به مسجد حسینیه اعظم زنجان تصریح کرد: این احشام شامل گوسفند، گاو، مرغ، شتر و غاز است.

وی با اشاره به راه‌اندازی سامانه #733* از سوی حسینیه اعظم زنجان خاطرنشان کرد: هموطنان می‌توانند برای واریز نقدی نذورات به حسینیه اعظم زنجان از طریق تلفن همراه اقدام کنند.

مسئول روابط عمومی مسجد حسینیه اعظم زنجان ادامه داد: همانند سال‌های گذشته یک دستگاه ATM سیار نیز در محوطه مسجد حسینیه اعظم زنجان در طول دهه اول محرم مستقر شده است.

وی از برگزاری برنامه‌های ویژه همزمان با اربعین حسینی در مسجد حسینیه اعظم زنجان خبر داد و افزود: حرکت دسته عزاداری و برگزاری مراسم شب اربعین از برنامه‌های این مسجد است.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
هیئت شیفتگان مولا علی(ع)زنجان-منطقه بیسیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 20
  • بازدید سال : 122
  • بازدید کلی : 1,708
  • کدهای اختصاصی